Przejdź do głównej zawartości

Głosujemy na prace naszych uczniów

Szanowni Państwo,
Nasi uczniowie w składzie Mikołaj Dyczewski, Paweł Lubecki i Borys Pindor zajęli I miejsce w konkursie „Klockami Wielkie Budowanie”
➡️ Teraz przyszła kolej na drugą część konkursu – czyli głosowanie internetowe ❗️
Czekamy na Wasze głosy. Autorzy pracy, która zbierze ich najwięcej otrzymają dla swojej szkoły wyjątkową nagrodę.
Co zrobić, aby wziąć udział w głosowaniu ❓
1️⃣ Polubić profil Zbm – Tbs na facebook’u
2️⃣Zostawić swój głos pod projektem nr 15 używając reakcji „Lubię to” 👍 lub „Super” ❤️w galerii konkursowej.
Praca, która uzyska najwięcej polubień wygrywa konkurs 🏆
📆 Swoje głosy można oddawać do dnia 30.10.2019 r. do godziny 00:00.
Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej w dniu 4.11.2019 r.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2803610459691791&id=449918915060969

Popularne posty z tego bloga

Lapbooki i inne

Dziwny nastał czas w edukacji, ale nie poddajemy się i starajmy się wykorzystać go jak najlepiej. Do sklepu nie wychodzimy po zbędne rzeczy, ale to stwarza warunki do uruchomienia naszej wyobraźni, kreatywności i kombinowania. Spróbujcie zrobić coś, co może być ciekawym sposobem na utrwalenie wiadomości z działu, lektury, ale również zbiorem informacji o Waszych zainteresowaniach. Kilka lat temu obecna klasa 5 c miała wykonać swój pierwszy lapbook z lektury Kajtkowe przygody. Był to dla nich pierwszy raz, dla mnie również. Rzuciliśmy się na głęboką wodę, uczniowie i uczennice sami stworzyli materiały do swoich pierwszych lapbooków i, pamiętam, nawet na przerwie nie chcieli wyjść odpocząć, bo tak się zajęli pracą. W mojej szafie do dzisiaj mam kilka ich prac i chyba już zostaną ze mną na zawsze. Tematy mogą być różne. Interesujesz się kosmosem? Końmi? Historią mody? A może pani zadała lapbooka z lektury czy z przyrody? Proszę bardzo - wykorzystujesz teczkę, posklejane kartki, a nawe...

Karolcia w 3 a

 W zeszłym tygodniu klasa 3 a omawiała lekturę ,,Karolcia". Przy tej okazji uczniowie i uczennice zastanawiali się, czy lepiej być dzieckiem czy dorosłym?  Podali też swoje pomysły na wykorzystanie czarodziejskiego koralika. Narysowali według nich  najciekawszą przygodę Karolci. Ich pracę poniżej: Marcel Franek Zuza K. Szymon Nikola Lia Martyna Tomek Adaś Paulina Janek Filip Amelia Emilia Kuba Julka Zosia Zuzia D.                                                                                                                oprac. Magdalena Szmańda

Trzecie klasy poznają parki narodowe

Uczniowie i uczennice klas trzecich prowadzili sami lekcje! Każdy z nich opowiadał o innym parku narodowym. Trzecioklasiści przygotowali plakaty i lapbooki, mówili o faunie i florze parków oraz o ciekawostkach związanych z danym miejscem. Okazuje się, że dzięki tym lekcjom zaplanowali również wakacyjne wojaże śladem parków narodowych.