Przejdź do głównej zawartości

Rozstrzygnięcie Szkolnego Konkursu Zimowo-Świątecznego

W dniu 16 grudnia został rozstrzygnięty szkolny konkurs plastyczny o tematyce zimowo-bożonarodzeniowej, organizowany przez wychowawców świetlicy. 

Prace uczniów były oceniane w czterech kategoriach wiekowych.


1.     Klasy I

I miejsce – Michał Dżus kl. Ia

II miejsce – Alicja Ciesielska kl. Ia

III miejsce – Grzegorz Staniek kl. Ib

 

2.      Klasy II – III

I miejsce – Uliana Kazakova kl. II a

I miejsce – Emilia Zubek kl. II b

II miejsce – Olivia Łącka kl. II b

II miejsce – Katarzyna Trocha kl. II b

III miejsce – Aleksandra Matuszewska kl.II a

Wyróżnienie – Jagoda Paruch kl. II b

Wyróżnienie – Stanisław Thum kl. II a

 

      3.  Klasy IV – V

          I miejsce – Patrycja Szczerzek kl. V a

          I miejsce – Stanisław Janas kl. IV b

          II miejsce – Maja Uliczka kl. IV c

          II miejsce – Lena Szakiel kl. IV b

          III miejsce – Dorota Sabat kl. IV a

          Wyróżnienie – Emilia Ciesielska kl. IV a

 

4.     Klasy VI – VII

          I miejsce – Marta Michalska kl. VII c

          I miejsce – Oliwia Słowikowska VII c

          II miejsce – Magdalena Królikowska kl. VII b

          Wyróżnienie – Wiktoria Pośpiech kl. VII b

          Wyróżnienie – Malwina Wasyna kl. VII b

 







Wszystkich uczniów nagrodzonych oraz wyróżnionych zapraszamy do szkoły po odbiór nagród i dyplomów w dniu 21 grudnia w godzinach od 9.00 do 15.00.

Nagrody nieodebrane w tym dniu będzie można odebrać na portierni w dniu   22 grudnia ( w godzinach 9.00 – 15.00 ) lub w styczniu.

Prace konkursowe obecnie są prezentowane na wystawie szkolnej na I piętrze

oraz na blogu szkolnym.

Wychowawcy świetlicy składają serdeczne podziękowania Radzie Rodziców za ufundowanie nagród.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym a całej społeczności szkolnej i wszystkim rodzicom życzymy zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.

Wychowawcy świetlicy

 

 

 


Popularne posty z tego bloga

Lapbooki i inne

Dziwny nastał czas w edukacji, ale nie poddajemy się i starajmy się wykorzystać go jak najlepiej. Do sklepu nie wychodzimy po zbędne rzeczy, ale to stwarza warunki do uruchomienia naszej wyobraźni, kreatywności i kombinowania. Spróbujcie zrobić coś, co może być ciekawym sposobem na utrwalenie wiadomości z działu, lektury, ale również zbiorem informacji o Waszych zainteresowaniach. Kilka lat temu obecna klasa 5 c miała wykonać swój pierwszy lapbook z lektury Kajtkowe przygody. Był to dla nich pierwszy raz, dla mnie również. Rzuciliśmy się na głęboką wodę, uczniowie i uczennice sami stworzyli materiały do swoich pierwszych lapbooków i, pamiętam, nawet na przerwie nie chcieli wyjść odpocząć, bo tak się zajęli pracą. W mojej szafie do dzisiaj mam kilka ich prac i chyba już zostaną ze mną na zawsze. Tematy mogą być różne. Interesujesz się kosmosem? Końmi? Historią mody? A może pani zadała lapbooka z lektury czy z przyrody? Proszę bardzo - wykorzystujesz teczkę, posklejane kartki, a nawe...

Lapbooki uczniów i uczennic

Po zachęceniu Was do wykonania lapbooków, w kilku klasach to zadanie zostało wykonane w sposób mistrzowski. Uczniowie klas drugich wykonywali lapbooki na temat swoich zainteresowań, na tematy dowolne, natomiast klasa 5 b dostała za zadanie wykonanie lapbooka lub leporello z lektury, którą czytali ( Katarynka ). Nadsyłane przez Was zdjęcia bardzo nas ucieszyły, zarówno ja, jak i pani Szmańda, byłyśmy zachwycone Waszymi pomysłami i kreatywnością. Zobaczcie sami: Nikola II a Adam II a                                                                              Filip II a Franek II a Gabryś II a Janek II a Julia II a Kuba II a ...

Trzecie klasy poznają parki narodowe

Uczniowie i uczennice klas trzecich prowadzili sami lekcje! Każdy z nich opowiadał o innym parku narodowym. Trzecioklasiści przygotowali plakaty i lapbooki, mówili o faunie i florze parków oraz o ciekawostkach związanych z danym miejscem. Okazuje się, że dzięki tym lekcjom zaplanowali również wakacyjne wojaże śladem parków narodowych.