Dziwny nasta艂 czas w edukacji, ale nie poddajemy si臋 i starajmy si臋 wykorzysta膰 go jak najlepiej. Do sklepu nie wychodzimy po zb臋dne rzeczy, ale to stwarza warunki do uruchomienia naszej wyobra藕ni, kreatywno艣ci i kombinowania. Spr贸bujcie zrobi膰 co艣, co mo偶e by膰 ciekawym sposobem na utrwalenie wiadomo艣ci z dzia艂u, lektury, ale r贸wnie偶 zbiorem informacji o Waszych zainteresowaniach. Kilka lat temu obecna klasa 5 c mia艂a wykona膰 sw贸j pierwszy lapbook z lektury Kajtkowe przygody. By艂 to dla nich pierwszy raz, dla mnie r贸wnie偶. Rzucili艣my si臋 na g艂臋bok膮 wod臋, uczniowie i uczennice sami stworzyli materia艂y do swoich pierwszych lapbook贸w i, pami臋tam, nawet na przerwie nie chcieli wyj艣膰 odpocz膮膰, bo tak si臋 zaj臋li prac膮. W mojej szafie do dzisiaj mam kilka ich prac i chyba ju偶 zostan膮 ze mn膮 na zawsze. Tematy mog膮 by膰 r贸偶ne. Interesujesz si臋 kosmosem? Ko艅mi? Histori膮 mody? A mo偶e pani zada艂a lapbooka z lektury czy z przyrody? Prosz臋 bardzo - wykorzystujesz teczk臋, posklejane kartki, a nawe
Szko艂a Podstawowa nr 25 im. Jana Paw艂a II w Zabrzu