Obecnie jesteśmy wychowawczyniami klas trzecich. W naszej pracy z dziećmi stawiamy na samodzielność, kreatywność, dobrą atmosferę i współpracę w klasie. Chętnie podejmujemy się nowych wyzwań i cały czas się uczymy. Od trzech lat realizujemy działania innowacyjne polegające na wprowadzeniu elementów oceniania kształtującego:
- od pierwszej klasy prowadzimy promocję czytelnictwa, zachęcając dzieci nie tylko do ćwiczenia głośnego czytania, ale również poznawania nowych tytułów, poszukiwania książek, które będą ich interesowały; podkreślamy, jakie korzyści płyną z czytelnictwa;
- uczniowie i uczennice samodzielnie prowadzą zeszyty, uczą się notować po to, żeby zeszyty pomagały im w nauce;
- zachęcamy dzieci do kreatywnych prezentacji poznanego materiału, lektur, ciekawostek i swoich zainteresowań.
Staramy się stopniowo przyzwyczajać swoje klasy do obowiązków szkolnych, np. wprowadzając zadania domowe w postaci projektu ,,Zagrajmy w zadania domowe", który wykorzystuje zamiłowanie dzieci do gier.
Od początku zależy nam na integracji zespołu, organizujemy więc "klasowe święta", np. dzień chłopaka, mikołajki, zabawa karnawałowa itp.
Angażujemy się w działania charytatywne w naszej szkole i zachęcamy dzieci do empatycznej postawy.
Efekty m. in. naszej pracy można obserwować na blogu, więc zachęcamy do przejrzenia starszych wpisów i bycia na bieżąco.