Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Galeria chemiczna cz. II

Wykrywanie tlenku w臋gla (IV) za pomoc膮 wody wapiennej馃憞





























Popularne posty z tego bloga

Lapbooki i inne

Dziwny nasta艂 czas w edukacji, ale nie poddajemy si臋 i starajmy si臋 wykorzysta膰 go jak najlepiej. Do sklepu nie wychodzimy po zb臋dne rzeczy, ale to stwarza warunki do uruchomienia naszej wyobra藕ni, kreatywno艣ci i kombinowania. Spr贸bujcie zrobi膰 co艣, co mo偶e by膰 ciekawym sposobem na utrwalenie wiadomo艣ci z dzia艂u, lektury, ale r贸wnie偶 zbiorem informacji o Waszych zainteresowaniach. Kilka lat temu obecna klasa 5 c mia艂a wykona膰 sw贸j pierwszy lapbook z lektury Kajtkowe przygody. By艂 to dla nich pierwszy raz, dla mnie r贸wnie偶. Rzucili艣my si臋 na g艂臋bok膮 wod臋, uczniowie i uczennice sami stworzyli materia艂y do swoich pierwszych lapbook贸w i, pami臋tam, nawet na przerwie nie chcieli wyj艣膰 odpocz膮膰, bo tak si臋 zaj臋li prac膮. W mojej szafie do dzisiaj mam kilka ich prac i chyba ju偶 zostan膮 ze mn膮 na zawsze. Tematy mog膮 by膰 r贸偶ne. Interesujesz si臋 kosmosem? Ko艅mi? Histori膮 mody? A mo偶e pani zada艂a lapbooka z lektury czy z przyrody? Prosz臋 bardzo - wykorzystujesz teczk臋, posklejane kartki, a nawe...

Lapbooki uczni贸w i uczennic

Po zach臋ceniu Was do wykonania lapbook贸w, w kilku klasach to zadanie zosta艂o wykonane w spos贸b mistrzowski. Uczniowie klas drugich wykonywali lapbooki na temat swoich zainteresowa艅, na tematy dowolne, natomiast klasa 5 b dosta艂a za zadanie wykonanie lapbooka lub leporello z lektury, kt贸r膮 czytali ( Katarynka ). Nadsy艂ane przez Was zdj臋cia bardzo nas ucieszy艂y, zar贸wno ja, jak i pani Szma艅da, by艂y艣my zachwycone Waszymi pomys艂ami i kreatywno艣ci膮. Zobaczcie sami: Nikola II a Adam II a                                                                              Filip II a Franek II a Gabry艣 II a Janek II a Julia II a Kuba II a ...

Trzecie klasy poznaj膮 parki narodowe

Uczniowie i uczennice klas trzecich prowadzili sami lekcje! Ka偶dy z nich opowiada艂 o innym parku narodowym. Trzecioklasi艣ci przygotowali plakaty i lapbooki, m贸wili o faunie i florze park贸w oraz o ciekawostkach zwi膮zanych z danym miejscem. Okazuje si臋, 偶e dzi臋ki tym lekcjom zaplanowali r贸wnie偶 wakacyjne woja偶e 艣ladem park贸w narodowych.