Przejdź do głównej zawartości

Logo szkoły

Uczniowie naszej szkoły pod opieką pani Moniki Reese tworzyli logo upamiętniające trzydziestopięciolecie naszej szkoły. Chcecie zobaczyć ich propozycje?

 Igor kl. 6
 Liliana kl.5
 Mateusz kl. 5
 Miron kl.6
 Nadia
 Szymon kl. 6
 Szymon C. 
Łukasz kl. 6

Jest też możliwość udziału w konkursie na logo szkoły. Poniżej przedstawiamy regulamin: 

KONKURS NA LOGO SZKOŁY
Organizator konkursu
Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Dyrektor Szkoły                   oraz Zespół Artystyczny.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo)                        dla Szkoły Podstawowej nr 25 im. Jana Pawła II w Zabrzu.

Logo wykorzystywane będzie przez szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, informacyjnych, korespondencyjnych i promocyjnych.

Czas trwania konkursu
Konkurs trwa od 16 kwietnia 2020 r. do 30 września 2020 r.
Warunki uczestnictwa w konkursie

W konkursie mogą brać udział uczniowie i absolwenci naszej szkoły.
·        Projekty zgłaszane do konkursu muszą być pracami indywidualnymi                         i autorskimi.
·        W przypadku uznania pracy za plagiat uczestnik zostaje zdyskwalifikowany.
·        Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi                     w regulaminie.
·        Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z bezpłatnym zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej nr 25 im. Jana Pawła II                       w Zabrzu (przejście na Szkołę praw autorskich dotyczy tylko projektu zwycięskiego).
·        Osoby składające zgłoszenie w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu.
·        O sprawach nieobjętych regulaminem decydują Organizatorzy.
·        Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków.

Charakterystyczne cechy logo - LOGO SZKOŁY POWINNO:
·        zawierać nazwę szkoły: Szkoła Podstawowa nr25  im. Jana Pawła II w Zabrzu;
·        wzbudzać pozytywne emocje - nie może zawierać treści obraźliwych;
·        być proste pod względem graficznym i kolorystycznym;
·        być łatwo identyfikowane z naszą szkołą;
·        być czytelne i łatwe do zapamiętania.

DODATKOWE INFORMACJE:
·        prace należy składać w kopercie opatrzonej hasłem: „Konkurs na logo szkoły”,
·        w kopercie powinny się znaleźć:
- logo – wydruk papierowy;
- wersja elektroniczna na płycie CD;
- dane autora: imię i nazwisko, telefon, adres zamieszkania[1].

Miejsce i termin składania prac konkursowych

Prace należy składać do dnia 30 września 2020 r. w sekretariacie szkoły.

Prace konkursowe niespełniające wymogów regulaminu konkursu nie będą podlegały ocenie, a w przypadku uznania, że praca jest plagiatem, uczestnik zostaje zdyskwalifikowany.
Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
Organizator nie zwraca prac.
Organizator zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania prac.

Kryteria oceny prac konkursowych

Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1.     Zgodność projektu z danymi naszej szkoły.
2.     Oryginalność znaku, łatwość zapamiętania, pomysł.
3.     Czytelność i funkcjonalność projektu.

Rozstrzygnięcie konkursu
W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłoni zwycięzcę.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dopracowania lub zmodyfikowania zwycięskiego projektu oraz do nierozstrzygnięcia konkursu.
Dla zwycięzców przewidziane są atrakcyjne nagrody.

Planowana data ogłoszenia wyników - po 30 września 2020 r.

Wyniki zostaną ogłoszone na stronie internetowej szkoły wraz z prezentacją nagrodzonej pracy.

Po ogłoszeniu wyników zostanie zorganizowana wystawa prezentująca wszystkie projekty.

Zwycięska praca zostanie zaprezentowana na stronie internetowej szkoły.


ORGANIZATORZY




[1] Zbieranie danych osobowych jest zgodne z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r.                        o Ochronie Danych Osobowych.

Popularne posty z tego bloga

Lapbooki i inne

Dziwny nastał czas w edukacji, ale nie poddajemy się i starajmy się wykorzystać go jak najlepiej. Do sklepu nie wychodzimy po zbędne rzeczy, ale to stwarza warunki do uruchomienia naszej wyobraźni, kreatywności i kombinowania. Spróbujcie zrobić coś, co może być ciekawym sposobem na utrwalenie wiadomości z działu, lektury, ale również zbiorem informacji o Waszych zainteresowaniach. Kilka lat temu obecna klasa 5 c miała wykonać swój pierwszy lapbook z lektury Kajtkowe przygody. Był to dla nich pierwszy raz, dla mnie również. Rzuciliśmy się na głęboką wodę, uczniowie i uczennice sami stworzyli materiały do swoich pierwszych lapbooków i, pamiętam, nawet na przerwie nie chcieli wyjść odpocząć, bo tak się zajęli pracą. W mojej szafie do dzisiaj mam kilka ich prac i chyba już zostaną ze mną na zawsze. Tematy mogą być różne. Interesujesz się kosmosem? Końmi? Historią mody? A może pani zadała lapbooka z lektury czy z przyrody? Proszę bardzo - wykorzystujesz teczkę, posklejane kartki, a nawe

Wielkie serca klas drugich

 W czerwcu uczniowie obecnych klas drugich pod okiem Pani Moniki Reese i swoich wychowawczyń stworzyli piękne obrazy inspirując się sztuką. Impresjonizm oczarował młodych artystów. Malując naturę zaczerpnęli właśnie z tej techniki. Powstały niepowtarzalne dzieła, które uczniowie sprzedawali zbierając pieniądze na szczytny cel. W wyniku aukcji zebrano kwotę 675 zł, która została przekazana na FUNDACJĘ PRZYJACIÓŁ DZIECI Z CHOROBAMI SERCA. Jesteśmy dumni z naszych uczniów! Wykazali się wielkim sercem! Dziękujemy Rodzicom za wsparcie. Mamy nadzieję, że chęć dzielenia się dobrem i niesienia pomocy potrzebującym zakiełkowała w sercach naszych uczniów i będzie przynosić obfite owoce.

Trzecie klasy poznają parki narodowe

Uczniowie i uczennice klas trzecich prowadzili sami lekcje! Każdy z nich opowiadał o innym parku narodowym. Trzecioklasiści przygotowali plakaty i lapbooki, mówili o faunie i florze parków oraz o ciekawostkach związanych z danym miejscem. Okazuje się, że dzięki tym lekcjom zaplanowali również wakacyjne wojaże śladem parków narodowych.