Przejdź do głównej zawartości

Wielkanoc

Drodzy Rodzice, Uczennice i Uczniowie. Za nami bardzo trudny czas nauki zdalnej, troski o najbliższych, uczenia się nowej rzeczywistości. Przed nami dziwne święta. Może do tej pory nie zwracaliśmy szczególnej uwagi na rytuały i tradycje, może wydadzą nam się w tym roku zbędne, a może jednak szczególnie potrzebne? Może w tym roku biała kiełbasa będzie smakowała wyjątkowo? Nie spotkamy się z dalszą rodziną, nie wyjedziemy do krewnych, nawet na świąteczny, wiosenny spacer nie wyjdziemy po sutym śniadaniu. Ale możemy zrobić pisanki, pomóc w kuchni piec wielkanocną babę, możemy ozdobić nasz dom świątecznie. 
Życzymy Wam wszystkim, żeby mimo przeciwności, te Święta były wyjątkowe, żeby grono najbliższych było nam milsze niż na co dzień, żeby być wdzięcznym, że możemy razem być ze sobą. 

Tego życzą
Dyrekcja i Grono Pedagogiczne Szkoły Podstawowej nr 25 w Zabrzu

Poniżej przedstawiamy prace uczniów i uczennic naszej szkoły - uczniowie klas młodszych wykonywali pisanki dowolną techniką, uczniowie starszych klas pod opieką pani Reese przygotowali prace wiosenno-świąteczne. Zapraszamy do podziwiania: 




Nikola II a




Franek II a




Adaś IIa 
Paulina II a

Kuba II a

Madzia II a

Zosia II a

Zuzia D. II a

Wiktoria II a
Martyna II a

Zuzia D. II a

Zosia II a

Zuzia K. II a
Szymon II a

Szymon II a

Gabryś II a



Bartek III b

Igor III b


Lena I a

Lena III b

Marta III b

Marta III b

Martyna III b

Michał III b





Tomek II a

Tomek II a

Tomek II a
Filip II a



Franek III b

Lia II a

Marcel II a

Marta III b
Amelia III b






 Milena z 2 b
 Nataniel z 2 b
Zuzia z 2 b

 Denis z 2 b
 Zosia z 2 b
 Zuzia z 2 b
Zuzia z 2 b
Oliwia z 2 b

 Maja z 3 c
 Iza z 3 c
 Zosia z 3 c
 Maja z 3 c
Dominik z 3 c

Staś I a

Alicja I a

Bartek I a

Mikołaj I a

Mikołaj i Adaś I a

Olga I a

Zuzia I a

Zuzia I a 

Zuzia I a

 Dorota z 6 klasy
 Iza z 5 klasy
 Iza z 6 klasy
 Maja z 6 klasy
 Mateusz z 5 klasy
 Nadia z 6 klasy
 Oliwia z 6 klasy
 Oliwia z 6 klasy
Paulina

Emilia I b

Agata I b

Jagoda I b

Staś I b



Oprac. Zuzanna Cieśla-Skrzypulec
zdjęcia: uczennice i uczniowie

Popularne posty z tego bloga

Lapbooki i inne

Dziwny nastał czas w edukacji, ale nie poddajemy się i starajmy się wykorzystać go jak najlepiej. Do sklepu nie wychodzimy po zbędne rzeczy, ale to stwarza warunki do uruchomienia naszej wyobraźni, kreatywności i kombinowania. Spróbujcie zrobić coś, co może być ciekawym sposobem na utrwalenie wiadomości z działu, lektury, ale również zbiorem informacji o Waszych zainteresowaniach. Kilka lat temu obecna klasa 5 c miała wykonać swój pierwszy lapbook z lektury Kajtkowe przygody. Był to dla nich pierwszy raz, dla mnie również. Rzuciliśmy się na głęboką wodę, uczniowie i uczennice sami stworzyli materiały do swoich pierwszych lapbooków i, pamiętam, nawet na przerwie nie chcieli wyjść odpocząć, bo tak się zajęli pracą. W mojej szafie do dzisiaj mam kilka ich prac i chyba już zostaną ze mną na zawsze. Tematy mogą być różne. Interesujesz się kosmosem? Końmi? Historią mody? A może pani zadała lapbooka z lektury czy z przyrody? Proszę bardzo - wykorzystujesz teczkę, posklejane kartki, a nawe

Wielkie serca klas drugich

 W czerwcu uczniowie obecnych klas drugich pod okiem Pani Moniki Reese i swoich wychowawczyń stworzyli piękne obrazy inspirując się sztuką. Impresjonizm oczarował młodych artystów. Malując naturę zaczerpnęli właśnie z tej techniki. Powstały niepowtarzalne dzieła, które uczniowie sprzedawali zbierając pieniądze na szczytny cel. W wyniku aukcji zebrano kwotę 675 zł, która została przekazana na FUNDACJĘ PRZYJACIÓŁ DZIECI Z CHOROBAMI SERCA. Jesteśmy dumni z naszych uczniów! Wykazali się wielkim sercem! Dziękujemy Rodzicom za wsparcie. Mamy nadzieję, że chęć dzielenia się dobrem i niesienia pomocy potrzebującym zakiełkowała w sercach naszych uczniów i będzie przynosić obfite owoce.

Trzecie klasy poznają parki narodowe

Uczniowie i uczennice klas trzecich prowadzili sami lekcje! Każdy z nich opowiadał o innym parku narodowym. Trzecioklasiści przygotowali plakaty i lapbooki, mówili o faunie i florze parków oraz o ciekawostkach związanych z danym miejscem. Okazuje się, że dzięki tym lekcjom zaplanowali również wakacyjne wojaże śladem parków narodowych.